Ghostrunner 2 Heat Pack
Doświadcz gorącej akcji w grze Ghostrunner 2 za sprawą trzeciego DLC z przedmiotami kosmetycznymi – Heat Pack! Podgrzej atmosferę rozgrywki dzięki trzem katanom o rozżarzonych motywach i płonącej wersji motocykla, gdy będziesz przedzierać się przez wieżę Dharma i skąpane w słońcu pustkowia. Pakiet Heat Pack zawiera następujące skórki kosmetyczne w grze: - Gorąca skórka motocykla - Skórka miecza i dłoni HEDSPIN /// PŁOMIEŃ - Skórka miecza i dłoni HEDSPIN /// WYDMA - Skórka miecza i dłoni HEDSPIN /// LAWA Kup przepustkę sezonową Ghostrunner 2, aby otrzymać wszystkie 4 pakiety kosmetyczne DLC, w tym Ice Pack, Dragon Pack, Heat Pack i pakiet rocznicowy, a także bardzo oczekiwany nieskończony tryb motocyklu za mniej. Poleje się krew! *Nie zawiera gry Ghostrunner 2. Pakiet Heat Pack jest zawarty w przepustce sezonowej Ghostrunner 2. Przepustka sezonowa Ghostrunner 2 jest zawarta w Ghostrunner 2 Brutal Edition.