Ghost of a Tale
Bohaterem Ghost of a Tale jest odważny mysi minstrel imieniem Tilo, który wyrusza na niebezpieczną wyprawę, starając się uciec z lochów twierdzy Dwindling Heights Keep i odkryć, co stało się z jego prawdziwą miłością, Merrą. Ghost of a Tale łączy w sobie elementy klasycznej przygodówki, gry eksploracyjnej i RPG akcji. Jej akcja osadzona jest w średniowiecznym świecie zamieszkanym wyłącznie przez zwierzęta, a pełnej rozmachu, a zarazem bardzo osobistej fabule towarzyszy piękna i bogata grafika. Korzystając z licznych mysich talentów: sprytu, zwinności i maskowania się – a także miłości do muzyki – zbadasz wieże i lochy twierdzy Dwindling Heights Keep, odkrywając jej tajemnice i unikając zagrożeń. Dwindling Heights to niebezpieczne miejsce dla małej myszki, a Tilo nie jest wybitnym wojownikiem. W starciu z dwukrotnie większymi przeciwnikami, twoimi sprzymierzeńcami będą przebiegłość i zręczność. Rozmawiaj z napotkanymi postaciami, zyskując wrogów i przyjaciół, i zrób, co w twojej mysiej mocy, by odnaleźć Merrę.