Mówi się, że jeśli chcesz pokonać przeciwnika, najlepiej jest oblec się w jego skórę. Codzienna walka w szeregach Ruchu Oporu przeciw maszynom sprawiła, że znasz je jak własną kieszeń. Nowe skórki do broni oparte na różnych klasach maszyn FNIX są odpowiednią nagrodą za trudy codziennego przetrwania. - Trzy przemysłowe, pomarańczowe skórki „Prototyp” dla karabinu szturmowego AI-76, pistoletu Möller PP i pistoletu maszynowego M/46 „Kpist”. - Cztery złowrogie, czerwono-czarne skórki „Sztuczna Inteligencja” ze świecącymi mapami dla Granatgevär m/49, .44 Magnus, Automatgevär 5 i Pansarvärnsgevär 90. - Trzy radioaktywne, żółto-zielone skórki „Zagłada” ze świecącymi mapami dla sztucera myśliwskiego Meusser, strzelby powtarzalnej 12G i pistoletu Klaucke 17. Twój zhakowany Maszynowy Towarzysz okazał się bardzo przydatny w walce. Jeśli przetrwasz, być może będzie to początek pięknej przyjaźni. Może warto więc spersonalizować zardzewiałego kumpla? Ten pakiet zawiera ciekawe elementy kosmetyczne z maszyn klasy „Zagłada” dla twojego Towarzysza. - Skórka dla Towarzysza klasy „Zagłada”: kolory i wzory pochodzą z zabójczych maszyn klasy „Zagłada”, w tym świecące sekcje. - Zestaw świateł dla Towarzysza klasy „Zagłada”: zestaw świateł w radioaktywnym, żółtym kolorze idealnie komponuje się ze skórką klasy „Zagłada” i modułem głosowym. - Moduł głosowy „Zagłada”: emituje dźwięki inspirowane maszynami klasy „Zagłada”. - Syntezatorowy moduł głosowy: brzmi jak śmiercionośny robot z kosmosu, któremu nie chcesz powierzyć swojego życia.