Gears of War: Ultimate Edition - Wersja dnia pierwszego
Po dokonaniu zakupu pobierz grę, wybierając przycisk Zarządzaj widoczny na stronie produktu na konsoli. Przełomowe pierwsze Gears of War powraca, wspaniale zremasterowane i unowocześnione dla Xbox One. W zestawie znajduje się podstawowa gra, skórka „Animowana imulsja” i postać do gry wieloosobowej - Anya cywil.