Gas Station Simulator - Junkyard DLC
Stacja benzynowa pośrodku niczego wręcz prosi się o założenie w pobliżu złomowiska z prawdziwego zdarzenia. Dzięki Car Junkyard DLC właśnie to dostaniesz ze swoją stacją. Masz całkowicie nowy biznes na wyciągnięcie ręki. Sean, marzyciel z wiedzą o samochodach typu „muscle car”, ale który nie zna się na finansach, poszukuje kogoś, kto pomoże mu zmienić podupadający biznes w prawdziwy raj wszystkich miłośników aut. Podwiń rękawy i wykorzystaj to do rozbudowania swojej kwitnącej firmy o zupełnie nowe usługi. Dokonując postępów w DLC powoli dowiesz się więcej o Seanie i jego biznesie. Początkowo może wydawać się dość osobliwy i nieokiełznany, ale czy naprawdę taki jest? Twoim zadaniem jest poznać go bliżej, a gdy to zrobisz, w mgnieniu oka dostrzeżesz owoce swojej ciężkiej pracy. Zachowuj części, które można ponownie wykorzystać w garażu, lub sprzedawaj je za cenę przekraczającą wartość samego metalu. Monitoruj i analizuj rynek – czasem możesz trafić na doskonałą okazję, więc skorzystaj z niej, sfinalizuj transakcję i obserwuj, jak twoje imperium rośnie. Rekonstruuj samochody dla wyjątkowych klientów poszukujących pojazdów, które możesz zmontować z odzyskanych części. Czasami trafią się samochody w całkiem niezłym stanie, do których potrzeba tylko kilku elementów. Jeśli zdołasz pozyskać je z innych samochodów, możesz zarobić dodatkowe pieniądze, naprawiając auta i sprzedając je klientom.