Garfield Lasagna Party
32 minigry do odkrycia w charakterystycznych miejscach, takich jak dom Garfielda, pizzeria, klinika weterynaryjna Liz... Nasi przyjaciele Garfield, Odie, Arlene i Nermal podjęli ogromne wyzwanie: wziąć udział w gigantycznym wydarzeniu z lasagne w roli głównej! Dostępny jest szeroki wybór szalonych gier: rzucanie śnieżkami, poruszanie się po torach przeszkód, krojenie pizzy... Zrób wszystko, aby wyprzedzić przeciwników: wygrywaj mini-gry, rzucaj najlepsze wyniki kośćmi... i zdaj się na nieczyste rozwiązania dzięki użyciu przedmiotów! Garfield Lasagna Party zaprasza do gry towarzyskiej, której akcja toczy się w świecie naszego ulubionego grubego, pomarańczowego kota. Dzięki 32 minigrom i 3 trybom rozgrywki zabawa nigdy się nie kończy! Gra dla całej rodziny, niezależnie od tego, czy lubisz lasagne... czy nie! 2 BONUSOWE TRYBY GRY: TRYB WYZWANIA: Stworzony dla 4 graczy, ten tryb pozwala im cieszyć się ulubionymi minigrami bez konieczności przechodzenia przez wszystkie pola na planszy: idealny sposób na szybką grę... lub intensywny trening! TRYB TURNIEJOWY: Ten tryb gry umożliwia graczom zorganizowanie mistrzostw z wybraną liczbą mini-gier, wybranych losowo i rozgrywanych kolejno w bardzo szybkim tempie! 32 minigry dla maksymalnie 4 graczy! Wciel się w jedną z 4 kultowych postaci z komiksów. 3 tryby gry: Standardowy, Wyzwania oraz Turniejowy Najlepszy gracz otrzyma mnóstwo lasagne!