Gallipoli - Conscript Pack
W pakiecie „Conscript” znajdują się nowe mundury, nakrycia głowy i elementy wyposażenia dla Imperium Osmańskiego. By sprostać wyzwaniom związanym z walką na wielu frontach, Osmanie powołali do swojej armii tysiące arabskich obywateli. Ten nowy dodatek wprowadza opcje wyglądu inspirowane tymi poborowymi. Dla oficerów przygotowano stylową chustę Ghutra, którą zdobi Agal, oraz tunikę oficerską dla stopnia Kaymakam (podpułkownik). Wyposażenie oficera osmańskiego dodatkowo podkreśla wykorzystanie niemieckiego oręża, ponieważ żołnierz ma przy sobie niemiecki chlebak, latarkę okopową oraz kaburę do pistoletu C96. Dla żołnierzy frontowych dostępna jest wersja munduru letniego z nowymi spodniami z kwadratową naszywką na kolanie, co nawiązuje do różnorodności stylów występujących w armii osmańskiej. W zestawie dla piechoty znajduje się chusta Keffiyeh i prosty Agal, a także skórzany bandolier na karabin – często spotykany u oddziałów arabskich – który dobrze komponuje się z niemieckim chlebakiem i bagnetem. Dodano również nowy wariant sylwetki postaci – „Abdusselam”. Kilkudniowy zarost symbolizuje długi konflikt, którego końca nie widać. Dla wszystkich frakcji jest także dostępny pokaźny zarost „Haidar” wraz z równie imponującymi wąsami „Nazim”. Okulary Prince-nez dopełniają ten wygląd, a wszyscy żołnierze mogą spokojnie wypalić papierosa przed wyruszeniem do walki. Zestaw „Conscript” zawiera: 1 twarz dla żołnierzy osmańskich – „Abdusselam” wzorowany na arabskich poborowych armii osmańskiej. 2 rodzaje zarostu dla wszystkich frakcji – zestaw wąsów i brody „Haidar” oraz wąsy „Nazim”. 2 dodatki do twarzy dla wszystkich frakcji – okulary Prince-nez i papieros. 2 nakrycia głowy dla żołnierzy osmańskich – oficerska Guthra z Agalem oraz Keffiyeh z prostym Agalem. 2 zestawy wyposażenia dla żołnierzy osmańskich – sprzęt oficerów osmańskich z niemieckimi elementami oraz chlebak i bagnet w stylu niemieckim dla żołnierzy. 2 rodzaje odzieży wierzchniej dla Osmanów – tunika oficerska dla stopnia Kaymakam (podpułkownik) oraz wariant letniego munduru dla żołnierzy. 2 rodzaje dolnych części munduru dla Osmanów – kawaleryjskie bryczesy jodhpur dla oficerów i spodnie z naszywką na kolanie dla żołnierzy.