Furi
Pojmano cię. Zobacz, co z tobą zrobili… Wystarczy, że zabijesz strażnika, by odzyskać wolność. Wywalcz dla siebie wolność w ultraczułej, dynamicznej, sterowanej dwoma drążkami strzelanką, w której walczysz też mieczem! Bossów zaprojektował Takashi Okazaki. Autorzy oryginalnej ścieżki dźwiękowej: Carpenter Brut, Danger i wielu innych!