Funko Fusion - Bob Ross Pack
"„Możesz zrobić wszystko, co zechcesz. To jest twój świat”. Ciesz się malowaniem w Funko Fusion dzięki kultowemu artyście i ikonie popkultury, Bobowi Rossowi! Pakiet Boba Rossa wprowadza do Funko Fusion wspaniałego artystę i zawiera następujące elementy: - Bob Ross jako grywalna postać. - Alternatywna skórka Boba Rossa. Wciel się w Boba Rossa i przenieś już dziś jego twórczość do światów Funko Fusion. I pamiętaj: „Ciężko dostrzec szczegóły, gdy jesteś zbyt blisko. Najpierw zrób krok do tyłu”.