FRU
FRU to platforma logiczna, która oferuje innowacyjne wykorzystanie Kinect, w którym Twoja sylwetka staje się "portalem" pomiędzy światami. Będzisz częścią tego rozwiązując zagadki poprzez strategicznie pozycjonowania swojego ciała, a tym samym modufikując środowisko gry. Odkryj burzliwą przeszłość opuszczonej świątyni przez inne spojrzenie na twoją sylwetkę. FRU łączy fizyczną interakcję Kinect z tradycyjną platformą. Bądź precyzyjny, bądź uważny, przybieraj śmieszne pozy, ale co najważniejsze, bądź twórczy ze swoim ciałem! Każdy poziom można rozwiązać na wiele sposobów, w różnych pozach. Na jaki rodzaj tworczych rozwiązań możesz Ty wpaść?