Frozen Way Tri-Bundle
BUILDER SIMULATOR: Builder Simulator to idealna gra dla tych, którzy chcą zbudować dom od podstaw, cegła po cegle. W trybie łatwym gra poprowadzi cię i pokaże pełne instrukcje, natomiast w trybie trudnym nie otrzymasz żadnej pomocy — musisz polegać na własnych umiejętnościach budowlanych i wszystko zrobić samodzielnie. Chornobyl Liquidators: Chornobyl Liquidators to nie fantastyczna opowieść o eksploracji Zony. To historia prawdziwych ludzi stających w obliczu realnego zagrożenia — katastrofy elektrowni jądrowej w Czarnobylu. Niewidzialne promieniowanie, KGB, trudne wybory moralne... Czy masz w sobie dość odwagi i siły, by podjąć to wyzwanie? HAIRDRESSER SIMULATOR: Twórz nowe fryzury dla klientów. Strzyż, farbuj i stylizuj do woli. Rozwijaj swoje umiejętności i zostań mistrzem fryzjerskim. Prowadź swój biznes i odnawiaj swój salon. Generuj zyski, zatrudniaj pracowników - celuj na sam szczyt!