Froggie - A Retro Platformer
Skacz po zwycięstwo w minimalistycznym stylu pixel art! Powróć do prostszego świata platformowej akcji w grze Froggie - A Retro Platformer: minimalistycznej grze z przewijaniem ekranu prezentowanej w czarno-białym stylu, w której wcielasz się w antropomorficzną żabę, skacząc po pełnej wyzwań setce poziomów! Biegaj, wskakuj na ściany i ześlizguj się ze ścian z płynnymi animacjami pixel art. Wskakuj przeciwnikom na głowy, unikaj pułapek z kolcami i podejmij inne wyzwania! Dotknij flagi lub przejdź przez drzwi, aby ustanowić nowe punkty kontrolne na wypadek marnego końca. Nie martw się jednak za bardzo – odrodzenie z kolejną szansą na wygraną jest natychmiastowe.