Frog Hop
Urocza i intrygująca klasyczna przygodowa gra platformowa o żabie imieniem Hoppy, poszukującej swojego żabiego przyjaciela Jumpy'ego. Baw się i pokonuj kolejne poziomy, wykorzystując swoje zdolności językowe. Multum zasadzek, wrogów i przeszkód - na każdym poziomie zawsze czekają cię nowe wyzwania. Unikalne i wymagające walki z bossami, z których każdy ma własne ataki i słabości. Zbieraj lśniące klejnoty i wydawaj je na zakup uroków, które pozwolą Ci podrasować styl gry oraz umożliwią powtórki rozgrywki i zapewnią strategie pokonywania poziomów. Skoczne i wpadające w ucho melodie. Każdemu poziomowi towarzyszy wyjątkowa muzyczka. Dobierz akcesoria, korzystając z szerokiej gamy kosmetyków. Niech maszerują za tobą kaczki, albo niech zakwękają, kiedy osiąniesz cel. Dla wytrawnych, wprawionych graczy platformowych. Sprinterom też się spodoba! Zawiera kapelusze.