Forza Horizon 4 edycja Ultimate
Dynamiczne pory roku odmienią największy motoryzacyjny festiwal świata. Weź w nim udział samodzielnie lub jako część zespołu. Podziwiaj historyczne zakątki Brytanii i zwiedź otwarty świat w jednym z 450 różnych modeli aut do zebrania i zmodyfikowania. Wyścigi, popisy kaskaderskie, budowanie i eksploracja – wybierz specjalność i zostań supergwiazdą Horizon. Cyfrowy zestaw Forza Horizon 4 edycja Ultimate pozwala zacząć grać na cztery dni przed premierą (od 28 września), a ponadto zawiera przepustkę samochodową, członkostwo VIP, pakiet samochodów Formula Drift, pakiet samochodów z dnia premiery i dwa rozszerzenia gry, gdy zostaną wydane. Zamów cyfrowy zestaw Forza Horizon 4 edycja Standard w przedsprzedaży przed 2 października 2018 roku, a otrzymasz pakiet samochodów Formula Drift do gier Forza Horizon 4 i Forza Motorsport 7.