Formula Bit Racing DX
Oferując szybką i ekscytującą rozgrywkę, z której słynie ten gatunek, Formula Bit Racing DX oddaje istotę oldschoolowych gier wyścigowych z wyrazistą grafiką low poly, ścieżką dźwiękową w stylu retro i szybką akcją. Uruchom silnik i przygotuj się na najbardziej szaloną i najbardziej wciągającą grę wyścigową w historii. Szybka gra wyścigowa ze świeżą interpretacją starych gier wyścigowych.