Flooded
Flooded to odwrócony city-builder, w którym musisz optymalizować produkcję na wyspie zmniejszającej się wraz z upływem czasu. Zbierz surowce i ucieknij w bezpieczne miejsce, podczas gdy otaczający świat stopniowo znika pod wodą. Przetrwaj Powódź Poziom wody podniósł się do alarmującego stanu, pozostawiając zaledwie garstkę wysepek możliwych do zamieszkania. Jako przywódcy grupy ocalałych, Twoim zadaniem jest pozyskanie zasobów, aby skonstruować arkę i przenieść się w bezpieczne miejsce. Uważaj - w miarę upływu czasu poziom wody podnosi się, zalewając wciąż kurczący się suchy ląd.