Flippin Kaktus
Kiedy okrutny kartel narkotykowy Calaveras napada jego dom, Kaktus wyrusza w hardkorową podróż, by zemścić się i uratować swoją przybraną rodzinę. Pełna akcji i walki przygoda wprost roi się od wrogów, eksplozji, i mnóstwa nawiązań do popkultury. WYRUSZ NA RZEŹ… Wybierz, w jaki sposób chcesz pokonać swoich wrogów – cel uświęca ekstremalne środki, jakich będziesz musiał użyć. Odpal rage mode Kaktusa, by dać przeciwnikom to, na co zasłużyli. Tankuj tequilę i inne podnoszące poziom adrenaliny substancje, by zmieść kartel z powierzchni ziemi. …LUB ZRÓB TO PO CICHU. Jeśli nie chcesz narazić się na bezpośrednią walkę z bandytami bez dobrego planu, zawsze możesz użyć wielu dostępnych opcji - unikaj pocisków, zakładaj różne pancerze, używaj interaktywnego środowiska i zastawiaj pułapki, by pozbyć się wrogów w bardziej subtelny sposób. Wolisz robić rzeczy po cichu i podstępnie sabotować działania kartelu? Ta opcja będzie idealna dla ciebie. WCIĄGAJĄCA ROZGRYWKA Na każdym z poziomów znajdziesz wiele różnych opcji, które pozwolą ci pokonać przeciwników, niezależnie, czy planujesz zrobić to w stylu Rambo, czy może bardziej taktycznie. Łącz efekty środowiskowe i widowiskowe zabójstwa, albo zakradnij się i eliminuj wrogów jednego po drugim. Cel jest prosty – zniszcz ich wszystkich. NOSTALGIA JEST KLUCZOWA Zanurz się w 11 unikalnych, pięknie zaprojektowanych poziomach, inspirowanych Ameryką Łacińską, klasykami gier retro i uznanymi przez krytyków filmami akcji na VHS. RETRO! Ciesz się unikatowo skomponowaną ścieżką dźwiękową, która łączy autentyczną muzykę mariachi, rock i synthwave, poznaj historię Kaktusa dzięki graficznym powieściom przygotowanym przez artystów i rozwiąż każdą zagadkę, zanurzając się w tej ekscytującej odysei desperado.