Flappy Jet
Steruj swoim odrzutowcem kosmicznym w zręcznościowej przygodzie inspirowanej klasycznymi grami refleksowymi, unikając rur, przemierzając kosmos i próbując osiągnąć jak najwyższy wynik. Dzięki prostemu sterowaniu i szybkim rozgrywkom, Flappy Jet łączy w sobie akcję, wyzwanie i zabawę dla miłośników gier casualowych i konkurencyjnych. UNIKAJ RUR I ZDOMINUJ KOSMOS! Utrzymuj odrzutowiec w powietrzu, omijaj przeszkody i znajdź odpowiedni moment na każdy ruch, gdy poziom trudności rośnie. POBIJ SWÓJ REKORD I JEŹDŹ DALEJ I DALEJ! Zbieraj przedmioty, przemierzaj kosmiczne scenariusze i sprawdzaj własne możliwości w nieustannym dążeniu do najwyższego wyniku. SZYBKI, PROSTY I WCIĄGAJĄCY WYŚCIG ZARĘCZNOŚCIOWY! Rozegraj szybkie mecze, sprawdź swój refleks i spróbuj pobić swoje rekordy w wyzwaniu, którego łatwo się nauczyć, ale trudno opanować.