Find Sort Match
Rzuć wyzwanie swojej logice z Find, Sort, Match – relaksującą grą logiczną stworzoną, by poprawić uwagę, kreatywność i myślenie analityczne. Każdy poziom to unikalne wyzwanie: rozpakowywanie pudeł, układanie w lodówce czy dopasowywanie kolorów. Idealna dla miłośników porządku i szczegółów, oferuje zadania od prostego sortowania kolorów po złożone sekwencje. Zwracaj uwagę na detale podczas układania dyskietek, organizowania kosmetyków czy dekorowania ciast. Różnorodne aktywności: ★ Organizuj butelki, naklejki, łyżki i artykuły biurowe ★ Poprawnie ustawiaj żarówki i przedmioty ★ Uzupełniaj szczegółowe rysunki ★ Układaj kolorowe płytki i łamigłówki z bloków ★ Dokładnie dopasowuj produkty i przedmioty Find, Sort, Match to gra zarówno dla okazjonalnych graczy, jak i miłośników wymagających zagadek. Popraw swoją koncentrację, pamięć i umiejętność rozwiązywania problemów w spokojnym otoczeniu.