Final Zone
W przyszłości lat 2000-nych wojna nie jest już prowadzona za pomocą rakiet ani bomb nuklearnych. Dzięki zaawansowanej technologii satelitów wojskowych możliwe stało się monitorowanie wszelkich sił o dużej skali. Był to początek nowej ery broni do walk lądowych na małą skalę. W tym czasie ujawniono nową broń o nazwie NAP (New Age Powered-Suits). Howard Bowie, żołnierz Legii Cudzoziemskiej Narodu Wojskowego El Sharia, otrzymał rozkaz. Teraz idź na pole bitwy, aby wypełnić misję, nawet jeśli miałaby ona oznaczać wyrok śmierci… Funkcje: * 7 różnych poziomów pełnych akcji * Walcz z potężnymi bossami, którzy wystawią twoje umiejętności bojowe na próbę * Używaj szerokiej gamy broni, które pozwalają na różne strategie ataku * Galeria: przeglądaj obrazy z oryginalnych ilustracji gry, plakatów, projektu pudełka itp. * Jukebox: słuchaj dowolnych utworów z gry w dowolnym momencie Funkcja przewijania/Turbo: powtarzaj coś, aż osiągniesz perfekcję, lub przyspiesz grę * Funkcja kodów: aktywuj cheaty, które znacznie ułatwią misję (nieskończone życia, niewrażliwość itp.) * Funkcja zapisu stanu gry: zapisuj grę w dowolnym momencie i wznów ją dokładnie od tego miejsca * Filtry ekranu: wybierz spośród kilku filtrów, aby zmodyfikować wygląd gry (monitor w stylu retro, czarno-biały itd.) * Ta gra to ponowne wydanie „Final Zone”, która pierwotnie została wydana w latach 90. na konsole domowe.