Farming Simulator 22 (PC)
Zostań nowoczesnym rolnikiem! Uprawa, hodowla zwierząt i leśnictwo zapewniają mnóstwo zajęcia i stawiają wiele wyzwań w każdej z czterech pór roku, a zwłaszcza w czasie zimy. Zbuduj własne gospodarstwo i rozwijaj działalność o kolejne sieci wytwarzania, poszerzając swoje rolnicze imperium! Możesz nawet dbać o gospodarstwo w towarzystwie znajomych i grać wspólnie z osobami na różnych platformach. Poczuj pełną swobodę, tworząc uroczą winnicę lub sad oliwkowy na południu Francji, olbrzymią farmę uprawy pszenicy, kukurydzy, ziemniaków i bawełny na środkowym zachodzie Stanów Zjednoczonych, albo gospodarstwo hodowli zwierząt w europejskich Alpach: Do dyspozycji masz ponad 400 maszyn i narzędzi od więcej niż 100 autentycznych producentów sprzętu rolniczego takich jak Case IH, CLAAS, Fendt, John Deere, Massey Ferguson, New Holland, Valtra i wiele innych, by dbać o swoje gospodarstwo. Farming Simulator 22 wzbogaca rozgrywkę o wiele nowych elementów i zapewnia jeszcze więcej wyboru i swobody. Teraz możesz także stosować nowe techniki rolnicze takie jak mulczowanie i zbieranie kamieni z pola oraz korzystać z ulepszonego trybu budowania, by stawiać szklarnie i ule. Ponadto dostępny jest nowy kreator postaci, z pomocą którego stworzysz własnego awatara. Szeroka gama darmowych modyfikacji opracowanych przez członków społeczności graczy, które sprawdzili oficjalni testerzy firmy GIANTS Software, zapewni Ci mnóstwo dodatkowej rozrywki. Jeśli chcesz osiągnąć sukces na tym polu (dosłownie i w przenośni), rusz do uprawy roli i czekaj na plony!