Wyzwól Hope County od fanatycznego kultu dni ostatnich. Walcz z Josephem Seedem i jego rodziną, w tej strzelance pierwszoosobowej w otwartym świecie, rozgrywającej się w sercu Montany. WYBUCHOWA I BRUTALNA WALKA Walcz z sektą używając ogromnego zabójczego arsenału lub zabójczych powaleń z ukrycia. Od charakterystycznych ciosów łopatą po ciężkie wyrzutnie rakiet, skorzystaj z każdego narzędzia, aby zniszczyć Bramy Edenu w krwawej walce. ODKRYJ DYNAMICZNY OTWARTY ŚWIAT Eksploruj ogromną Krainę Wielkiego Nieba na lądzie, w wodzie i powietrzu. Pilotuj samoloty i tocz podniebne pojedynki, a następnie śmigaj po farmach w ikonicznych muscle carach i na quadach. Świat reaguje na każdy twój ruch, gdy wyzwalasz Hope County na swój sposób. ZWERBUJ SWÓJ ODDZIAŁ Nigdy nie walcz samotnie. Werbuj spluwy do wynajęcia, wyspecjalizowanych rebeliantów dla taktycznego wsparcia albo kły do wynajęcia, takie jak pies Boomer i niedźwiedź Cheeseburger, aby przeprowadzać zwiad, odwracać uwagę i miażdżyć oddziały wroga. ROZEGRAJ CAŁĄ KAMPANIĘ W TRYBIE WSPÓŁPRACY Rozegraj całą kampanię solo lub ze znajomym w trybie współpracy dla 2 osób. Koordynujcie taktykę, dzielcie się arsenałem i wspólnie odzyskajcie Hope County. Dostęp do funkcji online wymaga połączenia z Internetem oraz konta Ubisoft i konta Microsoft.