Tłem tej nastrojowej przygody są wzruszające losy chłopca, który wyrusza swoim statkiem w podróż, by odnaleźć nowy dom. Wyrusz w rejs po niespokojnych wodach, badaj tajemnicze głębiny i odkrywaj zapomniane ruiny w tym pięknym, zatopionym świecie. ZUPEŁNIE NOWY TYTUŁ TOWARZYSZĄCY Stanowiąc rozszerzenie odludnych scenerii FAR: Lone Sails, Changing Tides przemienia spalone słońcem, jałowe równiny w zasnute burzowymi chmurami bezmiary otwartego morza. Dzięki nowym rodzajom środowiska, zagadkom i elementom mechaniki związanym z żeglugą świat FAR: Changing Tides zapewni niezapomniane wrażenia i trudniejsze wyzwania zarówno wielbicielom tej cenionej serii, jak i nowym graczom. NOWY DOM Walcz z żywiołami, wcielając się w postać Toe — nowego głównego bohatera, który po przebudzeniu odkrywa, że został uwięziony w zatopionym świecie, a jego bliscy zniknęli. Świat, który zwykł nazywać domem, przemienił się w obce i nierzadko wrogie środowisko. Musisz wskazać Toe drogę przez ruiny, które są jedyną pozostałością po wspaniałej niegdyś społeczności, i znaleźć okazję, by rozpocząć wszystko od nowa. ZOSTAŃ KAPITANEM STATKU Doświadcz emocji związanych ze sterowaniem wyjątkowym statkiem. Razem stawicie czoła bezmiarom mórz, pokonacie sztormy i zgłębicie tajemnice morskich odmętów. Podczas podróży musisz dbać o poprawne funkcjonowanie maszyny, odblokowując nowe części, usuwając usterki i przeszukując głębiny w nadziei na znalezienie cennego paliwa i zatopionego mienia. Im dłużej trwać będzie Twoja podróż, tym lepiej poznasz fascynującą złożoność swojego pojazdu. DOŚWIADCZENIE Z POGRANICZA MEDYTACJI W FAR: Changing Tides musisz radzić sobie z emocjonującymi zagrożeniami środowiskowymi i intrygującymi zagadkami, jednak atmosferę rozgrywki przepełnia niemal medytacyjny nastrój samotności. Żeglując po oceanach, musisz sterować swoim niezwykłym statkiem, podnosić maszt, stawiać i trymować żagle oraz rozpalać ogień w piecu, a jednocześnie walczyć z przepełniającą Cię tęsknotą za utraconym domem. DŹWIĘKI OCEANU Dynamiczna ścieżka dźwiękowa reaguje na podejmowane przez gracza działania i zmieniające się warunki środowiskowe, podkreślając kluczowe momenty rozgrywki i oddając nastrój chwili. Zarówno pulsujące, ciężkie crescendo, jak i spokojne, nastrojowe melodie nie rozbrzmiewają w rytm wyznaczony przez twórców gry, lecz są niejako tworzone przez gracza.