Expeditions: A MudRunner Game
Wyrusz na niezmiernie satysfakcjonujące ekspedycje naukowe, podczas których stawisz czoło wyzwaniom natury i odkryjesz tajemnice niezbadanych lądów w pojedynkę lub u boku innych graczy. Zapuść się na rozległe pustkowia jałowych pustyń, dziewiczych lasów i najwyższych gór, skrywające ukryte skarby i zapomniane ruiny. Prowadź misje badawcze kierując różnymi pojazdami terenowymi po zdradzieckich drogach z wykorzystaniem zaawansowanych technologii i narzędzi, które pozwolą ci poradzić sobie z przeszkodami. Wybuduj bazę i zarządzaj nią, aby móc wyposażyć swoje pojazdy w niezbędne gadżety, takie jak drony i urządzenia skanujące, które pozwolą ci przetrwać w dziczy. Najmij zespół najlepszych ekspertów, aby usprawnić umiejętności terenowe, co otworzy nowe możliwości eksploracji. ● Wyrusz w dzikie ostępy i współpracuj z innymi, aby ułatwić sobie podróż w 4-osobowym trybie kooperacyjnym. Współdziel zasoby, gromadź wiedzę i dokonaj odkryć naukowych z innymi. ● Przeżyj nową przygodę z najbardziej zaawansowaną fizyką terenową dzięki twórcom MudRunner i SnowRunner. ● Zaplanuj mądrze trasę podróży oblatując dronem zwiadowczym obszary terenowe, a także wykorzystaj wykrywacz metali i kamerę w dronie, aby zlokalizować skrzynie z cennym sprzętem. ● Przemierzaj dzikie ostępy, wykorzystując zestaw najnowszych gadżetów, w które wyposażony jest twój pojazd, takich jak wyciągarki z kotwicami pozwalające wjechać na trudne zbocza, czy echosondy, którymi zbadasz głębokość wody. Niektóre funkcje gry, w tym modyfikacje, mogą nie być dostępne na dziecięcych kontach Xbox. W środowisku Xbox „dziecko” oznacza gracza poniżej 13. roku życia, chyba że prawo lokalne jest odmienne. ● Zarządzaj obozem rozbudowując zaplecze badawcze i zatrudniając specjalistów, co pozwoli odblokować nowe umiejętności i otworzy różne możliwości podczas wypadów ekspedycyjnych.