Evolve
UWAGA: Wszystkie serwery dla wielu graczy Evolve zostaną wyłączone 3 września 2018 r. Po tej dacie wszystkie tryby i funkcje wymagające serwerów online przestaną działać. Po wyłączeniu serwerów możliwa będzie gra w trybie dla jednego gracza oraz połączenia dla wielu graczy peer-to-peer. Zachowana zostanie też wszelka zakupiona zawartość. Więcej informacji oraz dokument z pytaniami i odpowiedziami na temat wyłączenia serwerów znaleźć można pod adresem support.2k.com. Evolve to prawdziwa strzelanka dla wielu osób następnej generacji, zawierająca pełną adrenaliny akcję 4 na 1. Sterowany przez gracza potwór musi unikać i przechytrzyć drużynę czterech wyspecjalizowanych, grywalnych łowców. Ewoluuj i obezwładnij przeciwników jako potwór albo współpracuj z towarzyszami i wykorzystaj przewagę liczebną jako członek drużyny łowców. Dzięki ogromnej ilości kombinacji łowców, potworów, map i trybów gry do wyboru, każde starcie jest niepowtarzalne. Przetrwają najsilniejsi, a wygrać może każdy. PO KTÓREJ STANIESZ STRONIE? Mapa Broken Hill Mine to labirynt podziemnych jaskiń i kopalń, pełen skrótów i ślepych zaułków, idealnych do zastawiania zasadzek. Mapa Broken Hill Foundry to nowy obszar industrialny z budynkami wzniesionymi przez człowieka, nowymi obiektami ulegającymi zniszczeniu i pionowymi strefami walki.