Everyday Essentials DLC
Wprowadź codzienny komfort do swoich alejek dzięki Everyday Essentials DLC! Od niezbędnych, delikatnych produktów do pielęgnacji niemowląt, takich jak balsam, szampon, pieluchy i smoczki, po ulubione produkty ze spiżarni, takie jak warzywa i owoce w puszkach, a także przydatne artykuły kuchenne, takie jak folia, gąbki i narzędzia do krojenia – ten pakiet umożliwia zaopatrzenie sklepu w proste rzeczy, które sprawiają, że życie staje się łatwiejsze. I oczywiście, wiele innych niezbędnych artykułów domowych czeka na Twoich półkach.