Doświadcz wszystkich atrakcji EVERSPACE 2 dzięki EVERSPACE 2: Galactic Edition. Ten zestaw oferuje całą dostępną do kupienia zawartość gry EVERSPACE 2 w jednym pakiecie. Zestaw zawiera: - EVERSPACE 2 30 godzin przygód w dynamicznej strzelance dla 1 gracza, polegającej na odkrywaniu kosmosu. Czekają na ciebie łupy i surowce, elementy gry RPG i możliwość tworzenia przedmiotów. Poznaj niesamowitą historię SF osadzoną w żywym, ręcznie zaprojektowanym wszechświecie pełnym tajemnic, łamigłówek i niebezpieczeństw. - EVERSPACE 2: Titans Drednot i Lewiatan pojawiły się w Klasterze 34. Zdobądź nowe zestawy broni i sprzętu, podejmując się tytanicznych, powtarzalnych wyzwań. Odkryj dwa emocjonujące wątki fabularne oraz cały zestaw nowych i powracających postaci! - EVERSPACE 2: Wrath of the Ancients Starożytni się przebudzili! Ich gniew zrównał z ziemią ludzkie osady w Klasterze 34, a ścieżka zniszczenia ma swój początek na ojczystych planetach Okkarian. Przejmij stery w tym ogromnym rozszerzeniu zawierającym linię fabularną po ukończeniu głównego wątku, emocjonujące zadania poboczne, cztery nowe układy gwiezdne, nową broń i sprzęt oraz myśliwiec Upiór. - EVERSPACE 2: Supporter Pack EVERSPACE 2: Supporter Pack to nowe elementy kosmetyczne do personalizacji statków dla megafanów serii. Zawiera ponad 50 nowych opcji personalizacji, w tym edytowalne skórki statków, wzory, efekty silników oraz warianty cybernetycznego blasku.