Eventide Collection
Poznaj magiczny świat słowiańskich mitów! Znajdź rzadką roślinę i ocal magiczne istoty, żyjące we współczesnym skansenie przed złowrogimi planami Boruty. Wyrwij swoją siostrzenicę ze szponów legendarnego czarnoksiężnika Twardowskiego. Udaj się do krainy latających wysp i zapobiegnij katastrofalnej powodzi wywołanej przez konflikt ludzi z władającymi magią Chmurnikami.