Eventide Bundle
Wejdź do świata słowiańskich legend! Odkryj wszystkie sekrety magicznego skansenu zamieszkałego przez starożytne istoty i ocal je przed knowaniami Boruty. Kontynuuj przygodę w krainie złowieszczego czarodzieja Twardowskiego. Użyj sprytu i szukaj pomocy u słynnych postaci jak rozbójnik Janosik, żeby odnaleźć i ocalić uprowadzoną siostrzenicę, nim będzie za późno!