Evasion From Hell
Witaj w piekle W tej grze rozpoczynasz swoją podróż w najniższym kręgu piekieł i powoli zmierzasz do bram piekieł, aby uciec i wrócić do świata żywych. Dlatego gra składa się z 9 ogromnych obszarów, z których każdy reprezentuje jeden krąg piekła. W każdym obszarze gracz musi znaleźć określoną liczbę kryształów duszy, aby otworzyć portal do następnego poziomu i przejść o jeden krąg. Gra jest wyjątkowo stylizowaną trójwymiarową platformówką z perspektywy pierwszej osoby i bawi się koncepcją życia i śmierci. Każdy krąg składa się z 5 różnych platformowych wyzwań i niespodzianek z zapierającymi dech w piersiach środowiskami, surrealistycznym światem pełnym piękna, wdzięku i rozpaczy oraz kilkoma małymi zagadkami środowiskowymi, które idealnie wtapiają się w spokojne, ale oszałamiające otoczenie. Czy zdołasz uciec z piekła? Dowiedz się.