Escape From Tethys
Uwięziono Cię na odległej planecie, w samotności i chłodzie. Ściga Cię droid, który ma tylko jeden cel: zabić wszystko. Musisz znaleźć drogę ucieczki. Poznaj wrogie środowisko, znajdź sekretne ulepszenia i nową broń, a w końcu ucieknij z tej mrocznej, wrogiej planety. Escape from Tethys jest trudną przygodową grą akcji typu metroidvania, rozgrywającą się na odległej planecie Tethys. Jesteś naukowcem odpowiedzialnym za rozwój nowych technologii broni, aż tu nagle sprawy przybierają zły obrót. - Poznaj tajemniczy, mroczny świat Tethys. - Zmierz się z najsilniejszymi stworzeniami na planecie i pokonaj je. - Znajdź i odblokuj ponad 20 unikalnych ulepszeń rozrzuconych w pięciu różnych biomach. - Użyj nowej broni i umiejętności, aby wywalczyć sobie drogę na powierzchni planety... i uciec! Samotność. Ziąb. Strach. Prześladowanie. Tylko najsilniejsi i najmądrzejsi wyjdą z tego z życiem.