Escape from Terror City
Obroń się przed zmechanizowanymi najeźdźcami, podejmując się szalonej misji zniszczenia bazy zakłócającej i wysłania sygnału ratunkowego! Escape from Terror City to strzelanka w perspektywie trzecioosobowej, inspirowana klasykami run-and-gun, ale z ciekawym podejściem i widokiem zza pleców bohatera – całość jest prezentowana w stylu retro low-poly! Przebijaj się przez żołnierzy wroga, mechy i czołgi w akcji w stylu arcade, połączonej z elementami trójwymiarowego bullet hell! Przesuwaj celownik po ekranie jak lekki strzelec, unikając pocisków i fal uderzeniowych! Czy uda ci się przeżyć i uratować to miasto?