Escape from Life Inc
Nie miałeś nóg... więc daliśmy ci parę! „Escape from Life Inc” to dziwaczna platformówka z wyjątkową fabułą, w której sterujesz trzema zwierzętami: chodzącą rybą, aroganckim orłem i jąkającym się reniferem. Podczas tej niesamowitej przygody będziesz rozwiązywać zagadki, przechodzić poziomy, odkrywać świat i wiele więcej. Wraz z innymi zwariowanymi postaciami pomóż tym trzem nieprawdopodobnym przyjaciołom uciec z laboratorium obcych! Funkcje: - Graj jako trzy zwierzęta o unikalnych osobowościach i zdolnościach - Odkryj szaloną, komediową narrację z kilkoma mrocznymi zwrotami akcji... - Poznaj uroczą zgraję gadających zwierząt - Przejdź przez pięć różnych rozdziałów, z których każdy drastycznie zmienia rozgrywkę - Ciesz się mnóstwem zabawnych zagadek i mechaniką platformową - Skacz po brzuchu tłustej świni (nie martw się, jej to nie przeszkadza) Jestem 15-letnim samodzielnym programistą ze Szwecji i niniejszy projekt jest moją pasją. Pracuję nad nim od około 1,5 roku. To bardzo osobista gra, w której niemal każdy najmniejszy szczegół ma swoją własną historię do opowiedzenia. Mam nadzieję, że spodoba ci się to tak samo, jak mi, kiedy ją tworzyłem :)