Ereban: Shadow Legacy
Ereban: Shadow Legacy to gra skradankowo-platformowa, w której wcielasz się w Ayanę – ostatnią potomkinię zapomnianej rasy. Wykorzystaj potężne moce cienia i gadżety sci-fi, a także zdecyduj, czy unikasz, czy zabijasz, odkrywając swoją przeszłość w umierającym, moralnie dwuznacznym wszechświecie. Jakie będzie twoje dziedzictwo? Doświadcz bezprecedensowego połączenia mechanik skradania z umiejętnością Fuzji Cienia. Poruszaj się swobodnie przez cienie, by wspinać się po ścianach, docierać do niedostępnych miejsc, atakować od tyłu lub przechodzić niezauważenie. Absorbuj Echa, aby nauczyć się różnych śmiertelnych i nieszkodliwych mocy cienia. Twórz zaawansowane technologicznie gadżety i łącz je ze swoją zwinnością, aby infiltrować linie Heliosa i odkryć ich tajemnice. Unikaj lub zabijaj. Wybaczaj lub pożeraj. Ratuj lub potępiaj. W świecie, gdzie działania wykraczają poza dobro i zło… jak daleko się posuniesz, by odkryć prawdę? Podchodź do każdego poziomu z własną strategią. Wykorzystuj swoje moce, by poruszać się niczym duch lub atakować z cienia w tej dynamicznej grze skradankowej łączącej platformówkę z zagadkami. Odkrywaj ruiny opuszczonych miast, infiltruj futurystyczne budowle wyrzeźbione w starożytnych świątyniach i zawieraj sojusze, by rozwikłać tajemnicę tego, kim jesteś i co spotkało twój lud.