Episode Pack I
Kontynuuj przygody swoich bohaterów i złoczyńców w pierwszych pięciu odcinkach zawartych w tym wyjątkowym zestawie. Do wykorzystania nowy sprzęt, punkty umiejętności i nie tylko!* Episode Pack I zawiera następujące odcinki: - Fight for the Light - Lightning Strikes - The Battle for Earth - The Last Laugh - Hand of Fate * Aby uzyskać dostęp do zawartości zestawu Episode Pack I, postać musi być co najmniej na 30. poziomie i mieć 43 punkty Combat Rating. Dla posiadaczy kont członkowskich wszystkie elementy tego zestawu są dostępne za darmo. Ta pozycja jest przeznaczona wyłącznie dla konta kupującego i nie można jej udostępniać.