Enlisted - M1928A1 Thompson Squad
Zestaw zawiera: - Oddział premium, składający się z sześciu spadochroniarzy, uzbrojonych w pistolety maszynowe M1928A1 Thompson z magazynkami bębnowymi o pojemności 100 pocisków (USA, 5 Era); - 400 Złota; Pierwotnie dywizja została sformowana w listopadzie 1918 roku w stanie Mississippi tuż przed zakończeniem I wojny światowej. 506 Pułk Piechoty Spadochronowej został sformowany w 1942 roku w Camp Toccoa w stanie Georgia. Brał udział w działaniach podczas lądowania w Normandii jako część 101 Dywizji Powietrznodesantowej. M1928A1 Thompson z magazynkiem bębnowym o pojemności 100 pocisków to pistolet maszynowy wyprodukowany na potrzeby eskalacji wojny w Europie o imponującej pojemności magazynka. Znacznie zwiększona masa broni zapewnia stabilność podczas strzelania długimi seriami.