Emoji Battlefield - Island Warfare
Wyrzuciło cię na brzeg tajemniczej wyspy, gdzie przebudziły się starożytne emoji — i nie są one zadowolone z twojego widoku. Ta strzelanka pierwszoosobowa typu rogue-like rzuca cię w wir dzikiej, dynamicznej walki z emoji tiki w rzeźbionych maskach i władającymi pierwotnymi mocami. Przed każdą rozgrywką dostosuj swoje wrażenia za pomocą szalonych modyfikatorów: spraw, by przeciwnicy odbijali się, załóż zabawne kapelusze lub rozpętaj wulkaniczny chaos, aby maksymalnie zwiększyć wyzwanie. Wybierz swoją arenę — od zarośniętych dżungli i ukrytych ruin na plaży po starożytne świątynie pełne śmiercionośnych pułapek — każda lokacja skrywa własne zagrożenia, sekrety i niespodzianki. Uzbrojony jedynie w pistolet, stawisz czoła fali za falą emoji, które pędzą, skaczą, wybuchają, a nawet przywołują innych do walki. Pokonuj je, aby zbierać świecące kule, awansować na kolejne poziomy i odblokowywać ulepszenia lub potężną nową broń. Każda decyzja kształtuje twoje przetrwanie — czy postawisz na surową moc, szybsze przeładowywanie, czy wybuchowy chaos? Każda bitwa zamienia się w szaleńczy taniec unikania wybuchów lawy, przeskakiwania przez zawalone mosty i wykorzystywania pułapek świątynnych na swoją korzyść. Im dalej zajdziesz, tym bardziej dzika staje się wyspa — aż zostaniesz przytłoczony przez hordę starożytnych emoji. Przetrwaj wystarczająco długo, a odkryjesz nowe areny, więcej ulepszeń i jeszcze większy chaos w kolejnej wyprawie. Czy zdołasz podbić wyspę, zanim emoji Cię pochłoną?