Emergency Call - The Attack Squad
Zostań członkiem zespołu bojowego, zbadaj miejsce zdarzenia i z głową zmierz się z wyzwaniami. Po przybyciu na każde miejsce zdarzenia musisz najpierw zorientować się w niejasnej sytuacji – niezależnie, czy wezwanie dotyczyło pożaru, ratunku ludzi, czy pomocy technicznej. Podczas badania miejsca i prowadzenia działań dobranie odpowiednich narzędzi jest równie istotne co ustalenie odpowiedniego porządku taktycznego.