Ember Knights : Heroes of the Nexus Edition
W tej dynamicznej grze akcji typu rogue-lite wcielasz się w jednego z Rycerzy Żaru, którzy jako jedyni mogą ocalić wszechświat. Szalony mag Praxis wykradł energię życiową z Drzewa Żaru i uciekł przez cztery Główne Światy, siejąc po drodze zepsucie. Podczas rozgrywek jednoosobowych lub kooperacyjnych (do 4 graczy) korzystaj z potężnych broni i zdolności, by rozprawić się z hordami zabójczych potworów, uwolnić Główne Światy od zgnilizny i przywrócić energię Drzewu Żaru! OGNISTE ROZGRYWKI W STYLU ROGUE-LITE Legendarni Rycerze Żaru wprawnie posługują się 6 rodzajami broni, a każdy z nich ma osobny system przeróbek! Lecz to nie miecz czyni wojownika… Podczas żywiołowych starć w pomieszczeniach walki twórz serie ciosów i uderzaj we właściwym momencie, by wykonywać płomienne ataki. Wykorzystaj swoje tempo i zwinność, by przechytrzyć wrogów, ogłuszyć ich i unikać ich ciosów. TWÓRZ ZABÓJCZE POŁĄCZENIA W grze znajdziesz 6 różnych rodzajów broni, 9 przeróbek każdej z nich, 17 zdolności i 85 reliktów, dzięki czemu możesz opracować setki zabójczych połączeń. Twórz własnych wojowników, od rozprzestrzeniającego ogień rycerza z kosą przez odpornego na obrażenia czarodzieja po walczącego zatrutym orężem łucznika, który przywołuje pomocników. W trybie kooperacji współdziałaj ze znajomymi, by korzystać ze skutecznych kombinacji i optymalnie łączyć wasze style gry. STAW CZOŁA HORDOM PRAXISA Bestie, zjawy, czarownicy, mechaniczne płazy i mnóstwo innych istot… Zmierz się z ponad 60 wyjątkowymi potworami i ich wariantami, z których każdy ma unikatowe zachowania i ataki. Przygotuj się do walki z elitarnymi wrogami i czempionami, czyli wytrzymalszymi i bardziej zabójczymi wersjami oddanych sług Praxisa. Aby odnieść sukces, musisz uczyć się na błędach i przystosowywać swój styl gry do każdej napotkanej istoty. WZBUDŹ GNIEW BOSSÓW Prawdziwym wyzwaniem dla legendarnych wojowników stanową potężni bossowie i ich zepsute warianty. Aby cię zatrzymać, Praxis przywoła najróżniejsze istoty, od królewskiego rycerza po sprowadzacza plagi. Testuj różne pomysły na postać, ulepszaj Drzewo Żaru i nie obawiaj się śmierci. Kluczem do zwycięstwa jest wytrwałość! DLC WRATH OF THE ARCHITECT – W ZESTAWIE DLC Wrath of the Architect, zawartość z Ember Knights: Edycja Bohaterowie Rozdroża zmienia całą grę. Nowy boss końcowy, Architekt, 4 nowych bossów i 4 nowych minibossów pojawiają się w odmienionych wersjach Głównych Światów, wypełnionych hordami przekształconych wrogów korzystających z nowych ataków i strategii. Rycerzy wspierać będą 2 nowe, potężne bronie (Hyperrękawice i Pogromca Żaru) oraz 9 niszczących, nowych zdolności.