Elite Dangerous: Horizons Extra Edition
Do korzystania z Elite Dangerous: Horizons Extra Edition wymagana jest gra Elite Dangerous. Elite Dangerous: Horizons Extra Edition to nowy sezon rozszerzeń do gry Elite Dangerous, który rozpoczyna się od dodatku Planetary Landings. Obejmuje on całą galaktykę Elite Dangerous i jest dostępny wraz z 1500 Punktami Frontier. Dodatek Planetary Landings umożliwia graczom poruszanie się po powierzchni planet i zapewnia nowy naziemny pojazd rozpoznawczy (SRV) Skarabeusz. Skanowanie planet i księżyców wprowadza nowy element rozgrywki umożliwiający wykrywanie sygnałów, rozbitych statków, złóż minerałów, posterunków oraz fortec. Będzie można samodzielnie lub ze znajomymi badać obszary, prowadzić wydobycie, walczyć z przeciwnikami i próbować zdobyć cenne zasoby znajdujące się w fortecach. Gracze będą mogli także badać nowe światy, prześlizgiwać się przez górskie szczyty, nurkować w kanionach, a także poruszać się po powierzchni pojazdem SRV. A wszystko to bez konieczności wczytywania elementów ani przerw w rozgrywce. W dalszych miesiącach sezonu 2016 Elite Dangerous: Horizons będzie wprowadzać kolejne nowe funkcje i elementy rozgrywki, wzbogacając Elite Dangerous o nowe możliwości i sposoby działania.