Elex
Elex to stworzona przez cenionych autorów serii Gothic gra RPG z ogromnym otwartym światem z pogranicza postapokaliptycznego science fiction i fantasy, w którym gracze będą mieli niezrównaną swobodę działania. Cechy: Wolność wyboru: Pomagaj, zdradzaj, a nawet zabijaj, kogo tylko chcesz, i sprawdź, jak twoje decyzje wpłyną na opowieść. Wolność poruszania się: Użyj plecaka odrzutowego, aby atakować z powietrza, docierać w trudno dostępne miejsca lub zeskakiwać z ogromnych wysokości i bezpiecznie lądować. Wolność rozwijania postaci: Brak ograniczeń związanych z klasą bohatera – stań się, kimkolwiek chcesz. Wolność eksploracji: Od pierwszych minut gry cały świat stoi przed tobą otworem – bez sztucznych granic i ekranów wczytywania. Wolność wyboru broni: Elex zawiera jedną z największych w historii gier RPG kolekcję broni. Od mieczów, łuków i młotów po strzelby, wyrzutnie granatów, a nawet miotacze ognia – każdy znajdzie coś dla siebie. Jest też oczywiście magia.