EleMetals: Death Metal Death Match!
Śmierć to nie koniec Trzymaj duszę przy sobie. Walcz ze śmiercią wciskając odpowiedni przycisk i spróbuj wrócić na pole walki. Za każdym razem, gdy umrzesz, powrót będzie znacznie trudniejszy. Oczekuj nieoczekiwanego Nie zapominaj, że środowisko nie jest twoim przyjacielem. Wszystkie poziomy zostały zaprojektowane tak, abyście zawsze mieli coś do roboty. W zależności od mapy będziesz miał do czynienia z nowymi zasadami, pułapkami i lub olbrzymimi włóczniami, mieczami czy też trójzębami. Jeśli zabraknie ci amunicji, machaj głową, aby odnowić zapasy i móc walczyć dalej. Bezbłędna ścieżka dźwiękowa Twoja wspaniała podróż nie byłaby kompletna bez niesamowitej ścieżki dźwiękowej. Muzyka jest wisienką na torcie tej gry. To prawdziwa gratka dla wszystkich fanów metalu. Ścieżki dźwiękowe i efekty wykonał duet weteranów Fat Bard.