Elemental War 2
Elemental War 2 przeniesie Cię w zagrożony świat: hordy potworów nagle wylewają się z piekielnych otchłani przez uszkodzony portal. Czy zdążysz zbudować linię wież obronnych przeciwko siłom zła? Elemental War 2 oferuje popularny tryb gry typu tower defense połączony z innowacyjną mechaniką gry: gdy tylko pokonasz żywiołaka - niezwykle silnego przeciwnika, który zażąda od Ciebie wszystkiego - otrzymasz jego kamień żywiołów, który możesz wykorzystać do budowy nowych wież obronnych. Zbierając kamienie, uzyskasz dostęp do nowych poziomów i kombinacji wież. Tylko wtedy, gdy umiejętnie połączysz różne wieże i wykorzystasz ich zalety, będziesz w stanie stawić czoła hordom potworów. Dzięki zadaniom pobocznym odblokujesz przedmioty, które jeszcze bardziej zwiększą możliwości Twoich wież lub zdecydowanie osłabią przeciwników w odpowiednim momencie! Elemental War 2 oferuje wiele godzin rozgrywki, podczas których opracujesz strategie, wykonasz zadania i odkryjesz wszystkie tajemnice świata gry. Starannie ręcznie stworzone mapy oferują urozmaicone rozgrywki i nowe wyzwania!