Electronics Puzzle Lab 2
Naucz się obwodów i inżynierii elektronicznej w zabawny sposób dzięki koncepcjom na tyle prostym, że mogą z nich korzystać początkujący, ale i na tyle angażującym, że będą odpowiednie również dla entuzjastów. Obudź w sobie inżyniera dzięki łamigłówkom z Electronics Puzzle Lab 2. W tej zabawnej i edukacyjnej grze 3D z łamigłówkami będziesz sprawdzać płytki drukowane i regulować zasilanie diod LED. Usiądź przy stole warsztatowym, przecinaj przewody, zmieniaj pozycję przełączników i wykonuj inne czynności, śledząc ścieżkę prądu. Zacznij od podstawowych zagadek i przejdź do trudniejszych wyzwań, które sprawdzą Twoją zdolność logicznego myślenia i wiedzę z zakresu elektroniki.