Eiyuden Chronicle: Hundred Heroes – Rozszerzenie fabularne: Rozdział Seigna
Zawartość dostępna w przepustce sezonowej i cyfrowym wydaniu deluxe W tym rozszerzeniu fabularnym zanurzysz się w sadze i spojrzysz na wydarzenia z perspektywy Seigna i tych, którzy porzucili grupę Nowy, aby zająć się pewnym „kłopotem” w Imperium Galdeańskim. Co wydarzyło się w imperium w czasie po rozstaniu bohaterów i jakie sekretne role przyjęli Seign i jego sojusznicy, gdy wpływali na rozwój wydarzeń zza kulis? Gracze muszą wygrać wojnę „Odbicie Eltisweiss”.