Effie
Effie to przygodowa gra akcji 3D, która łączy klasyczne elementy gier z gatunków, takich jak bijatyka, gra platformowa oraz rozwiązywanie zagadek, z eksploracją rozszerzonych światów. Gramy jako Galand, który jest młodym człowiekiem, ale zła wiedźma rzuciła na niego urok, przez co szybko się postarzał. Od tej pory Galand walczy o odzyskanie utraconej młodości. Potężna czarna magia panuje nad miastami Obeny. Do walki ze złem Galand potrzebuje magicznej tarczy zwanej Runestone. Tarcza ta jest bardzo istotna, ponieważ jest jego jedyną bronią oraz narzędziem do walki. To właśnie za jej pomocą nasz bohater będzie się bronił, walczył oraz przemierzał czerwone łąki.