Echo Generation: Midnight Edition
Echo Generation to turowa gra przygodowa z elementami paranormalnymi. W Maple Town dzieją się dziwne rzeczy: tajemnicza katastrofa będzie początkiem wywołującej ciarki przygody. Walcz z potworami, wykonuj misje i odkrywaj sekrety, aby ujawnić spisek, który przekracza granice czasu. Aktywna walka turowa Zostań mistrzem walki i odblokuj swój ukryty potencjał, zbierając ponad 30 komiksów, z których każdy powiązany jest ze specjalnymi minigrami, umiejętnościami i bonusami do atrybutów. Zbierz swoją drużynę Rekrutuj uroczych zwierzęcych towarzyszy i wykorzystuj ich specjalne umiejętności, by stawić czoła zarówno zwykłym wrogom, jak i bossom. Nie musisz już zostawiać swoich zwierzaków w domu! Eksploruj miasto i odkrywaj sekrety Mieszkańcy Maple Town zawsze chętnie pomogą ci w wykonywaniu zadań i rozwiązywaniu zagadek: czasem pokażą ci nową ścieżkę albo sekret. Wzruszająca historia Echo Generation to opowieść o zjawiskach paranormalnych, rodzinie i dojrzewaniu w małym mieście, której akcja rozgrywa się w latach 90. Czarująca wokselowa grafika Podziwiaj niezwykłą wokselową grafikę Echo Generation, drugiej gry w trylogii wokselowej.