Earthlock: Festival of Magic
Pustynny poszukiwacz skarbów Amon spotyka najbardziej osobliwe stworzenie w Zaber i wyrusza na przygodę życia. Dołącz do Amona i innych niezwykłych bohaterów w tej turowej grze RPG fantasy i wyrusz w niezapomnianą podróż przez Umbrę, świat znajdujący się na pięknej i tajemniczej, ale jednocześnie surowej planecie, która przestała się obracać. Poznaj wyjątkowe postacie, z których każda ma inną osobowość i odkrywa o sobie inną prawdę. Zbieraj przedmioty, odkrywaj i walcz w świecie nigdy niekończącego się dnia oraz w mrokach wiecznej nocy. Aby uratować Umbrę, musisz poznać jej sekrety, ujawnić cienie i pokonać zło, którego skala przekracza wszelkie wyobrażenia!