Golf bez ograniczeń w Rory McIlroy PGA TOUR od EA SPORTS. Poznaj nową generację symulatora gry w golfa, opartego na silniku Frostbite 3, i zagraj w najpiękniejszą grę sportową, która przeniesie cię na autentyczne pola golfowe lub w prawdziwie baśniowe otoczenie – bez ekranów ładowania. Poznaj nowy wymiar golfa. Odwiedź pola golfowe, na których zechcesz się zatrzymać na dłużej.