DYNASTY WARRIORS 9 Empires
Pozostaw po sobie ślad na polu bitwy! Nowa odsłona w serii "Empires", w której użytkownicy będą mogli zaznać emocji towarzyszącej akcji jeden przeciwko tysiącom oraz poznać zawiłości symulacji podboju całego kraju! Informacje o grze DYNASTY WARRIORS 9 Empires ■Możesz dowolnie prowadzić swoje armie! Ekscytujące Castle Sieges! Walka zmieniła się z "Battles" znanych z wcześniejszych gier do "Castle Sieges", które są rozgrywane wokół zamków. W nieustannie zmieniających się warunkach opracowuj przebiegłe plany i korzystaj z siły militarnej, aby w pełni wykorzystać nowy styl walki, gdzie najważniejsze pytanie brzmi "Jaki jest najkepszy sposób na zdobycie tego zamku"? ■System Politics, w którym postać Officera i zaufanie mogą wzmocnić kraj. W Politics od wyborów i interakcji pomiędzy officers zależą podwaliny sił. Gracze będą mogli poznać różne style życia i grać postaciami należącymi do klas Rulers, Generals, Unaffiliated officers i nie tylko, Co więcej, interakcje pomiędzy officers pomogą wzmocnić kraje, do których należą. ■Życie pełne dramaturgii! Zmieniony "Edit Mode". Gra obejmuje lubiany przez użytkownikow Edit Mode. Gracze mogą tworzyć własnych Custom Officers, korzystając z szerokiego asortymemtu opcji. Mając do dyspozycji 94 Musou Officers i ponad 700 Generic Officers, którzy występują w DYNASTY WARRIORS 9, gracze mają większy wpływ na sposób, w jaki chcą kształtować swoją rozgrywkę w Dynasty Warriors. Ważne: W sprzedaży znajduje się także DYNASTY WARRIORS 9 Empires Deluxe Edition. Proszę potwierdzić produkt w chwili zakupu. Ważne: Rozdzielczość 4K jest dostępna tylko dla wersji Xbox Series X oraz Xbox Series S. Rozdzielczość 4k nie jest dostępna dla Xbox One X ani Xbox One S. Nagroda za zamówienie przedpremierowe - "Guard Gem" Premia ograniczona czasowo - Male Custom "Zhao Yun Set" Uwaga: element dostępny do 28 lutego 2022. Ważne: Niektóre elementy zawartości dodatkowej mogą być dostępne w sprzedaży w późniejszym terminie.